ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

3 Απριλίου 2009

Το ποτάμι...ηταν βαθύ !


Με ειχε η αγάπη μου γελάσει,
κάθε χαρά κι ελπίδα ειχα χάσει...
Σ' ενα ποτάμι μ'εσυρε η καρδιά μου,
(το νοιώθετε χωρίς να σας το πώ)
να πέσω μέσα να πνιγώ ειχα σκοπό,
.. να τελειώνουν πια τα βάσανά μου...
 
Μα ξαφνικά, ακούω μια φωνή που με τρομάζει!
γλυκειά φωνή που την καρδιά μου συνταράζει!
-Να μη γλυστρίσεις πρόσεχε καϋμένο..
γιατί ειναι το νερό πολύ βαθύ !
Γυρίζω.. , βλέπω πίσω μια ξανθή,
στεκότανε με πρόσωπο θλιμμένο.
 
Ποιά εισαι εσύ- παιδάκι μου- που με φροντίζεις;
-Ειμαι η Ζωή...-Σωστά..ζωή χαρίζεις..
Μα μόνο τη ζωή τι να την κάνω;
Αγάπη θέλω...Σκύβει ντροπαλή...
τον πόνο μου της λέω... , με φιλεί !
και πιά, ε πιά... δε θέλω να πεθάνω !
 
Ε! ναί ρέ παιδιά !...
Ξεφυλλίζοντας ενα παλιό βιβλίο...

 Ι.Β.Ν.

8 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Με την απλότητα του λόγου του έχει την ομορφιά του!
Καλό ΣΒΚ!

Γωγώ είπε...

Τόσο γλυκό! τόσο όμορφο! Και με την Άνοιξη που έχει αρχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία της με τις τόσο μεθυστικές μυρωδιές της ακούγεται ακόμα πιο τρυφερό αυτό το ποίημα.
Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο και μια ακόμα ομορφότερη Κυριακή.

Μελίτη είπε...

Εγώ γιατί έχω έντονη την αίσθηση πως το ποίημα είναι δικό σου;
:-}

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα κυρία "ΖΖ".
Και εσεις με τιμάτε με την "παρουσία" σας και χαίρομαι πολύ κάθε φορά που σας "βλέπω".
Ναι, απλό και λιτό το ποίημα ,με μια φιλοσοφική προέκταση: Μιά καινούργια Αγάπη η μια αχτίδα ζωής μπορεί να διώξει την απελπισία και να σώσει κάποιον απο ...ακραία διαβήματα !

Ιωάννης είπε...

Καλησπέρα Γωγώ μου !
Χαίρομαι που σου αρεσε το ποιημα και που λειτούργησε προσθετικά στις ανοιξιάτικες ομορφιές και μυρωδιές ...

Ιωάννης είπε...

Μελίτη μου καλησπέρα !
Μπορεί να βρίσκεις κάτι κοινό στο ποίημα με το δικό μου τρόπο σκέψης και εκφρασης !
Πάντως σς ευχαριστώ πολύ !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Ιωάννης είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε "Σκρουτζάκο" και χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, εστω και λίγο καθυστερημένα..
Ναι ,εχεις δίκιο,τι να πείς, οταν δίπλα μας στη γειτονική Ιταλία συντελείται μια τραγωδία..
Ο Θεός να φυλάει...που λένε και στο χωριό μου !
Καλή σου μέρα !