ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

27 Νοεμβρίου 2010

Απο το Ελληνικόν Σχολείον της Δίβρης !

Ελληνικόν Σχολείον Δίβρης

********
Σχολικόν ετος 1899-1900


Αριθμ.Απολ.8
πιστοπ.211
Α π ο λ υ τ ή ρ ι ο ν


Ο εκ Δίβρης μαθητής Καραβαντάς Παναγιώτης ετών 14, πατρός δικ. κλητήρος , διακούσας απάντων τω εν τω σχολείω τούτω διδασκομένων μαθημάτων και κατά το τέλος του σχολικού έτους την απολυτήριον δοκιμασίαν υποστάς, ηξιώθη του βαθμού «Πάνυ καλώς» 7 και 27/44 και της εις Γυμνάσιον φοιτήσεως (ηξιώθη)

Διαγωγήν δ’ εν τω σχολείω επεδείξατο «Κοσμίαν»


Εν Δίβρη τη 12 Ιουλίου 1900


Ο Σχολάρχης  Μπόνης                          Οι Διδάσκαλοι
     
                 
Σημείωση δική μου:

Ευχαριστώ θερμά μια πολύ καλή μου φίλη  που μου παραχώρησε αυτό το σπάνιο εγγραφο απο το προσωπικό της αρχείο , που αναφέρεται στην περιοχή μου και συγκεκριμένα  στο αγαπημένο μου Σχολείο αυτό της Δίβρης.
Δεν ξέρω αν θέλει να δημοσιεύσω το ονόμά της , πάντως την ευχαριστώ θερμά !

Ι.Β.Ντινόπουλος

2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Καλησπέρα!

Αυτό είναι κειμήλιο το ενδεικτικό τόσων χρονών!
Ο βαθμός με προβληματίζει 7 23/44 !
44μαθήματα είχαν τον καιρό εκείνο??

Χαίρομαι που είσαι καλά και κοντά μας!

Καλή εβδομάδα να'χουμε!

Ιωάννης είπε...

Καλημέρα "ΖΖ" μου !

Ναι, ειναι κειμήλιο αυτό το απολυτήριο και εγώ ως λάτρης των κειμηλίων εισπράττω το ..συναίσθημα που κουβαλάει !

Η απορία σου για τα μαθήματα ειναι και δική μου απορία.

Σε ευχαριστώ πολύ για την καλή σου υποδοχή. Να εισαι καλά !