ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

29 Δεκεμβρίου 2010

ATM της MARFIN BANK στο xωριό μου ,στο Πανόπουλο Ηλείας !

Ο συντοπίτης και φίλος μου επιχειρηματίας κ Γιώργος Πανόπουλος εκανε ενα ακόμη "δώρο"  , που ειναι και επίκαιρο λόγω εορτών,στο χωριό μας και στην ευρύτερη περιοχή. Εγκατέστησε ΑΤΜ στην επιχείρησή του στο Πανόπουλο Ηλείας . Αυτό σημαίνει οτι θα εξυπηρετείται ο κόσμος ολης της περιοχής γιατί δεν θα χρειάζεται πλέον να τρέχουν στην Αμαλιάδα,στον Πύργο ή στην Πάτρα για συναλλαγές οπως ειναι οι πληρωμές των δημοσίων υπαλλήλων της περιοχής και των συνταξιούχων.
Ενας ακόμη λόγος ,δηλαδή ,να επισκέπτονται το χωριό μου ατομα απο την ευρύτερη περιοχή οπου θα αφήνουν και τον πολύτιμο οβολό τους στα καταστήματα του χωριού μου, καφενεία, cafe, εστιατόρια, Σούπερ Μάρκετ κλπ.
Ενα ακόμη μεγάλο μπράβο, λοιπόν, στο Γιώργο τον Πανόπουλο που , ειτε το παραδέχονται κάποιοι είτε οχι , ειναι τοπικός ευεργέτης.(Να σημειωθεί εδώ ,για μια ακόμη φορά ,οτι απασχολεί στην επιχείρησή του που εδρεύει στο χωριό μας 260 διακόσια εξήντα ατομα, νέους ανθρώπους )
Απο μένα δημόσια ενα μεγάλο μπράβο ! Μπράβο Γιώργο, να εισαι καλά !

Ι.Β.Ντινόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: