ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

21 Απριλίου 2012

Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880 μέσα απ΄τον πίνακα του Ροϊλού !


Γεώργιος Ροϊλός (1867-1928) Οι ποιητές (π. 1919). Λάδι σε μουσαμά, 130 εκ. x 170 εκθεση Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός».
Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880. Στα δεξιά της σύνθεσης απεικονίζεται ο Αριστομένης Προβελέγγιος να διαβάζει κάποιο ποίημά του, ενώ από τα αριστερά προς τα δεξιά διακρίνονται οι Γεώργιος Στρατήγης, Γεώργιος Δροσίνης, Iωάννης Πολέμης, Kωστής Παλαμάς και Γεώργιος Σουρής.

Σημείωση δική μου: Οταν "ανακάλυψα" αυτόν τον πίνακα νόμισα οτι βρήκα μια παλιά φωτογραφία δικών μου ανθρώπων . Τύπωσα, λοιπόν ,τον πίνακα και τον φύλαξα μαζί με τις παλιές μου φωτογραφίες , με τον ιδιο σεβασμό και την ιδια αγάπη που αισθάνομαι για τους εξ αίματος προγόνους μου !
Ι.Β.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: