ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ !

11 Απριλίου 2013

Τίποτε δεν θα πάρετε κοπρόσκυλα...

Γράφει ο Δρ. Κ. Βαρδάκας. 
…Εδώ είμαι κυρ Νίκο, πέτα το παλαμάρι να σε δέσω στην προβλήτα. Βλέπω φέρνεις καλό πράγμα. Θα τραβήξω το σκοινί και μετά θα σε βοηθήσω στο ξεφόρτωμα…
…Έλα Κωστάκη τώρα σε κατάλαβα…σήμερα ήταν καλή μέρα και ο Άγιος Νικόλαος μου χάρισε καλή ψαριά. Τα βλέπεις αυτά τα τρία γεμάτα τελάρα είναι τα χαράτσια που πρέπει να πληρώσω αυτό τον μήνα και αν φτάσουν…
Μισοπέλαγα με πιάνει το παράπονο ότι και αυτή η θάλασσα μας πρέπει να πληρώνει τα ...
κλεμμένα τους…Ούστ τα κοπρόσκυλα…
Πριν προλάβει να θίξει τα κοπρόσκυλα πλακώσαν οι γάτες της παραλίας για τον καθιερωμένο μεζέ.
…Άσε μην λερώνεις τα χέρια σου, θα περιποιηθώ εγώ τις φιλενάδες μου… τις έχω μάλιστα ειδοποιήσει με το κινητό μου…
Ξαφνιάσθηκα με το χιούμορ του, αλλά ήταν μια αλήθεια ακριβώς δίπλα μου, όταν από το πουθενά παρουσιάσθηκαν τρείς κοπελούδες, ήταν δεν ήταν 18-20 χρονών. Ο μπαρμπά Νίκος έφτιαχνε σακούλες με λαχταριστά ψάρια.
…Τα κακόμοιρα είναι γειτονοπούλες μου, καλά παιδιά και με βοηθάνε…Σε τι σε βοηθάνε; Ρώτησα με απορία.
…Η δυστυχία υποφέρεται, η πείνα όμως δεν υποφέρεται. Εγώ Κωστάκη έμεινα μόνος στην ζωή, αφού έμαθα πολλά από αυτήν και εξακολουθώ να μαθαίνω μέσα από την δυστυχία των ημερών μας. Αυτά τα τρία κορίτσια μοιράζουν αυτές τις σακούλες σε οικογένειες που πρόσφατα ήταν ευκατάστατες και σήμερα δεν μπορούν να ταίσουν τα παιδιά τους, αλλά και δεν μπορούν να ζητιανέψουν…
Τα κορίτσια έφυγαν με γεμάτα χέρια, τα τελάρα άδειασαν και έμεινα εγώ με απορίες. Και τώρα μπάρμπα Νίκο πως θα πληρώσεις τα χαράτσια σου;
Έχει ο ΘΕΟΣ παιδί μου, με την άλλη ψαριά και βλέπουμε…
Ούστ τά κοπρόσκυλα… να τους φάει η αδικία που σκορπούν στον κόσμο…! μονολογούσε ο γέροντας.
Δίπλα μου δεν έβλεπα κοπρόσκυλα αλλά αισθανόμουν την πίκρα αυτού του βιοπαλαιστή ψαρά ταυτόχρονα με την μεγαλοσύνη της φιλάνθρωπης καρδιάς του. Τον χαιρέτισα και με δυσκολία έκρυψα την συγκίνηση μου. Βάσανα ο παππούς, βάσανα εγώ, βάσανα ο κόσμος όλος και η πατρίδα… για να ξεχασθώ όταν επέστρεψα στο σπίτι άνοιξα τον υπολογιστή και η ματιά μου έπεσε στο παρακάτω.
…Υπάρχουν στοιχεία (άνθρωποι) μέσα στη Γερμανία που θέλουν να αποκτήσουν οτιδήποτε πολύτιμο υπάρχει στην Ελλάδα, επιβάλλοντας συνθήκες οικονομικής σκλαβιάς και ψυχολογική πίεση στους Έλληνες. Αυτό εκτιμά ο κορυφαίος αμερικανός φιλόσοφος Νόαμ Τσόμσκι, ο οποίος μιλώντας στο Δουβλίνο, στο φιλανθρωπικό ίδρυμα RDS, αναφέρθηκε στην κρίση στην Ευρωπαϊκή Ενωση και στην κατάσταση της Ελλάδας… 
Ούστ κοπρόσκυλα…μου ήρθε αυθόρμητα αυτό που άκουσα πριν λίγα λεπτά από τα πονεμένα χείλη του μεροκαματιάρη ψαρά και σκέφτηκα.
Είναι δυνατόν τα φασιστοειδή της διεθνούς τοκογλυφίας να πάρουν οτιδήποτε πολύτιμο υπάρχει στην Ελλάδα;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥ ΨΑΡΑ που συνάντησα πριν από λίγο;
Άρα δεν μπορούν να αποκτήσουν τίποτε πολύτιμο από την Ελλάδα!
Άρα τίποτε δεν θα πάρετε κοπρόσκυλα!

ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.
Απο τη φιλική μεγάλη σελίδα:
http://www.epirus-ellas.gr/2013/04/blog-post_7329.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: